• CITIGO
      • CITIGO
        CITIGO
        Male dimenzije, velike mogućnosti
        • Opcija karoserije sa 3 i 5 vrata.
        • 5-stepeni polu-automatski menjač.
        • Varijanta GREEN TEC.
        • do251l /951l
        • od4,1l/100km
        • od95g/km
  • FABIA
      • Nova FABIA
        Nova FABIA
        Nova FABIA se nadovezuje na dizajnerske elemente ŠKODA VisionC
        • Markantna, moderna i dinamična

        • ​Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
        • Šira i niža nego prethodni model
        • do330l /1150l
        • od3,9l/100km
        • od101g/km
      • Nova FABIA Combi
        Nova FABIA Combi
        Počinjemo tamo, gde drugi staje
        • Prtljažnik bez konkurencije u svojoj klasi

        • ​Novi sistemi asistencije i infotainment sistemi
        • Snažni i štedljivi motori
        • do530l /1395l
        • od3,9l/100km
        • od101g/km
  • RAPID
      • RAPID
        RAPID
        Prostor u svom najlepšem obliku
        • Prvi serijski model sa novim dizajnom ŠKODA
        • Dovoljno prostora sa odličnim odnosom cena/performanse
        • Obimna bezbednosna oprema
        • do550l /1490l
        • od3,8l/100km
        • od99g/km
      • RAPID Spaceback
        RAPID Spaceback
        ŠKODA RAPID Spaceback - najmlađi kompaktni automobil
        • Sportska svežina i dinamična elegancija
        • Prostrana i atraktivna unutrašnjost sa trokrakim sportskim volanom
        • Panoramski stakleni krov i produženi zadnji prozor
        • do415l /1381l
        • od3,8l/100km
        • od99g/km
  • OCTAVIA
      • OCTAVIA
        OCTAVIA
        Klasa sama za sebe
        • ESC sa kočnicom protiv lančanog sudara i 7 vazdušnih jastuka u standardnoj opremi
        • Snažni motor 1,6 TDI/77 kW sa potrošnjom od samo 3,8 l/100 km i emisijom CO2 99 g/km
        • Moderna tehnologija: sistem za zadržavanje vozila u voznoj traci Lane Assistant
        • do590l /1580l
        • od3,7l/100km
        • od98g/km
      • OCTAVIA RS
        OCTAVIA RS
        Najbrža OCTAVIA do sada
        • Najveća brzina 280 km/h
        • 2.0 TSI/162 kW i 2.0 TDI CR DPF/135 kW motori
        • Inovativni progresivni servo
        • do590l /1580l
        • od4,4l/100km
        • od115g/km
      • OCTAVIA Combi
        OCTAVIA Combi
        Prostor u najboljem izdanju
        • 610 litara prtljažnog prostora
        • Elektronski kontrolisana vrata gepeka
        • Hi-tech oprema za bezbednost i udobnost
        • do610l /1740l
        • od3,7l/100km
        • od98g/km
      • OCTAVIA Combi RS
        OCTAVIA Combi RS
        Sportski, prostran, funkcionalan u savršenoj ravnoteži
        • 2.0 TSI/162 kW i 2.0 TDI CR DPF/135 kW motori​​
        • Inovativno progresivno upravljanje
        • Trokraki kožni volan
        • do610l /1740l
        • od4.5l/100km
        • od117g/km
  • Nova OCTAVIA
      • Nova OCTAVIA
        Nova OCTAVIA
        Klasa sama za sebe
        • ​Široka paleta motora TSI i TDI od 81 kW do 169 kW
        • ​Inovativní sistemi asistencije
        • ​Nove mogućnosti povezivanja
        • do590l /1580l
        • od3,9l/100km
        • od102g/km
      • OCTAVIA Combi
        OCTAVIA Combi
        Vozla OCTAVIA Combi u stalnoj ponudi
        • ​Nekoliko atraktivnih varijanti
        • ​Inovativni sistemi asistencije
        • ​Moderni načini povezivanja​
        • do610l /1740l
        • od3,9l/100km
        • od102g/km
  • YETI
      • Novi YETI
        Novi YETI
        Dva nova lica kompaktnog SUV-a
        • Eleganstni stil za grad i robustni izlgled za prirodu​

        • Prvi automobiul marke ŠKODA sa kamerom za parkiranje
        • Nove kombinacije motora I menjača verzije FreenLine emisije CO2 samo 119g/km
        • do510l /1760l
        • od4,4l/100km
        • od115g/km
      • Novi YETI Outdoor
        Novi YETI Outdoor
        Elegantni SUV sa opremom za off-road.
        • Off-road sistem u vozilima 4x4 za teške terene
        • Visoko postavljeni farovi
        • Navigacija Columbus sa funkcijom off-road.
        • do510l /1760l
        • od4,4l/100km
        • od115g/km
  • KAROQ
      • KAROQ
        KAROQ
        Novitet u klasi kompaktnih SUV vozila
        • ​Najmodernija tehnika, specijalni režim Offroad
        • ​Jaki i štedljivi motori TSI i TDI
        • ​Prvi put digitalna instrument tabla
  • KODIAQ
      • KODIAQ
        KODIAQ
        Snažan kao medved
        • ​Dizajn novog velikog SUV-a marke ŠKODA simbolizuje snagu i sigurnost
        • ​​Veličina, snaga, smisao za porodicu.
        • ​Predstavljanje u drugoj polovini 2016. godine
        • do720l /2065l
        • od4,9l/100km
        • od129g/km
  • SUPERB
      • Novi SUPERB
        Novi SUPERB
        Novi SUPERB revolucionarnog dizajna, vrhunskog komfora i sa inovativnim povezivanjem
        • ​Džin sa najvećom unutrašnošću i prtljažnikom u svojoj klasi
        • ​Mnogo više snage sa najačim motorom snage 206 kW
        • ​Puno novih sistema bezbednosti i komfora​
        • do625l /1760l
        • od4,3l/100km
        • od113g/km
      • Novi SUPERB Combi
        Novi SUPERB Combi
        Nova Škoda SUPERB Combi je puna najmodernije tehnike
        • ​​Prtljažnik osnovne zapremine 660 litara
        • ​Novi sistemi bezbednosti i asistencije
        • ​Moderni infotaiment sistemi sa mnogo funkcija
        • do660l /1950l
        • od4,4l/100km
        • od114g/km

1895 - 1905

Porodično preduzeće Laurin & Klement

Priča počinje krajem 1895. Václav Laurin, mehaničar i Václav Klement, knjigovođa, oba entuzijastični biciklisti, su počeli izrađivati svoje vlastite bicikle, koje su – ponosno i rodoljubivo – nazvali Slavia.

Stvari su se za njih razvijale vrlo dobro. Do 1899., kompanija Laurin & Klement počinje proizvoditi motocikle. Slave prve pobede na međunarodnim takmičenjima.Na prelazu stoleća, kompanija čini još jedan veliki korak time što započinje proizvodnju automobila.

1905 - 1918

Dedin automobil 1905.

Već prvi automobil, Voiturette A je bio tržišni uspeh pa je tako postao simbol češkog veteranskog automobilizma. Zahvaljujući znanju i iskustvu, kompanija je ubrzo zauzela stabilno mesto u razvoju globalnog tržišta. Kompanija Laurin & Klement pomaže učvrćavanju položaja Češkog Kraljevstva kao industrijski najjače pokrajine u Austrougarskoj Monarhiji.


1907. – Laurin & Klement, deoničarsko društvo
Širenje počinje prerastati veličinu porodičnog preduzeća. Vreme je za sledeći korak. Godine 1907. osnivači transformišu L & K u deoničarsko društvo. Napredak vodi do novog modela – Faeton. Posle 1914., kompanija učestvuje u proizvodnji oružja.

1918/25 - 1938/39

Spajanje sa kompanijom Škoda Pilsen 1925.

Da bi ojačala i zadržala svoj položaj i modernizovala fabriku, L & K traži snažnog partnera. Do sada uz automobile proizvodi kamione, autobuse, avionske motore i poljoprivredne mašine.

Godine 1925. kompanija L & K se spaja s najvećim industrijskim preduzećem u zemlji, kompanijom Škoda Pilsen. To je kraj imena Laurin & Klement i početak Škode kao marke. Rezultat je proizvodnja na montažnoj traci elegantnih automobila, ukrašenih mnogim detaljima i osvajanje međunarodnih takmičenja. Velika ekonomska kriza usporava napredak Škode, ali ga ne zaustavlja. Pojavljuje se drugi uspešan model, Popular

1938/39 - 1945-48

Period okupacije

Za vreme teških godina Drugog svetskog rata, Škoda postaje deo ekonomskog sastava Trećeg Reich-a. Program proizvodnje je smanjen da bi se stvorio prostor za ratnu proizvodnju. Usprkos složenim problemima, Škoda uspeva proizvesti još jedan istaknut model – Škoda Superb.

Socijalizam i planska ekonomija

Kraj Drugog svetskog rata donosi nove promene. Sva industrija je podvrgnuta centralnom planiranju. Kontakti i razmena informacija sa inostranstvom su onemogućavani, a za to vreme Zapad se nastavlja razvijati. Preimenovana u AZNP Škoda, državno preduzeće, dobija monopol u proizvodnji putničkih vozila u Čehoslovačkoj.

1948 - 1989/90

Uspešni modeli pedesetih i šezdesetih

Zahvaljujući solidnom temelju, tradicionalnoj proizvodnji i uspešnoj prošlosti, Čehoslovačka u periodu

posleratnog socijalizma uspeva napredovati usprkos uticaju socijalističkog sastava i informacionog vakuma.

Pojavljuju se novi modeli – Tudor, Spartak i Octavia. Međutim, s dolaskom novih tehnologija na Zapad šezdesetih godina, industrija države počinje zaostajati.

Posle Praškog proleća 1968./69.

Od sedamdesetih, ekonomski sastav države počinje stagnirati. Fabrika uspeva zadržati svoj vodeći položaj samo na istočnom tržištu. Proboj dolazi 1987. lansiranjem novog vozila – Favorit.

1991 - 2012

Transformacija Škode

Političke promene 1989. sa sobom donose novu ekonomsku i tržišnu realnost. Škoda traži snažnog stranog partnera budući da mora nadoknaditi zaostatak i investirati u budućnost.

U decembru 1990., vlada se odlučuje za saradnju sa VW Koncernom. 16. aprila 1991. Škoda se pridružuje

markama VW, Audi i Seat kao četvrta marka Koncerna.

Dolazi do daljeg napretka. Zahvaljujući ovoj saradnji i novom ekonomskom razmišljanju, Škoda implementira opsežne mere za modernizaciju. Rezultat je Felicia, model koji se može suprotstaviti globalnoj konkurenciji. Slede još uspješniji modeli – Octavia, Fabia i ponos kompanije, Škoda Superb.

2012 -

Svet

Škoda proslavlja 14 miliona automobila proizvedenih od 1905. i 9 miliona proizvedenih otkad je Volkswagen preuzeo kompaniju 1991.

Škoda je ponovo odbranila obe titule u IRC i po prvi put osvojila tutulu za najboljeg proizvođača i najboljeg

vozača na Asia-Pacific Rally Championship (APRC).

Evropa

Škoda osvaja Evropsko prvenstvo i šest nacionalnih takmičenja. Nova Škoda Rapid kompaktno vozilo postaje sedmi model u gami proizvoda. Treća generacija Škodinog popularnog modela Octavia je predstavljena medijima u ponovo otvorenom Škoda Muzeju u Mladoj Boleslavi.